Η ΕΤΑΙΡΙΑ
Η Heleco ιδρύθηκε το 2010 και σύντομα καθιερώθηκε σαν ένα από τα κυρίαρχα ονόματα στο χώρο το φωτισμού τεχνολογίας LED. Το ταξίδι μας ξεκίνησε με πάθος για την παροχή καινοτόμων προτάσεων φωτισμού προσαρμοσμένες κάθε φορά στις απαιτήσεις του έργου.
Μέσα στα χρόνια επεκτείναμε όχι μόνο το πελατολόγιο μας, αλλά εντάξαμε και στα προϊόντα μας, τεχνολογικές λύσεις γύρω από Έξυπνο Σπίτι, την Εξοικονόμηση Ενέργειας, τα Συστήματα Αποθήκευσης, την Ηλεκτροκίνηση και γενικά Καινοτόμα Τεχνολογικά Προϊόντα.
Στη Heleco μπορούμε να καυχηθούμε για την γνώση μας γύρω από το φωτισμό LED και συγκεκριμένα για την ειδίκευση μας σχετικά με το φωτισμό LED για Οχήματα. Η ομάδα μας, συνέχεια στη πρώτη γραμμή της καινοτομίας, συνεχώς αναζητεί νέους τρόπους να βελτιώσει την απόδοση, τη διάρκεια και την αξιοπιστία. Τα προϊόντα μας διακρίνονται για την υψηλή τους απόδοση, τη μεγάλη εγγύηση, που σε ορισμένες περιπτώσεις ξεπερνάει τα 5 χρόνια, και τα κάνει ιδανικά για πολλαπλά επαγγελματικά περιβάλλοντα, όπως Γραφεία, Καταστήματα, Αποθήκες, Νοσοκομεία, Πάρκινγκ, Γήπεδα κλπ.
Είμαστε περήφανοι που έχουμε την ικανότητα να προσφέρουμε λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες του κάθε πελάτη, εξασφαλίζοντας συνθήκες φωτισμού που εξασφαλίζουν ταυτόχρονα λειτουργικότητα και άνεση.
Καθώς κοιτάμε προς το μέλλον, η Heleco δεσμεύεται να επεκτείνει το αποτύπωμα της τόσο στο Επαγγελματικό/Βιομηχανικό τομέα, όσο και στον Οικιακό.
Οι στόχοι μας περιλαμβάνουν:
Καινοτομία & Επέκταση: Να συνεχίσουμε να καινοτομούμε στη τεχνολογία LED εισάγοντας προϊόντα που είναι στην κορυφή της τεχνολογίας και φιλικά προς το περιβάλλον
Επίκεντρο ο Πελάτης: Να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη ώστε να το παρέχουμε μια ανεπανάληπτη εμπειρία αγορών
Βιωσιμότητα: Να εστιάσουμε σε πρακτικές βιωσιμότητας εξασφαλίζοντας ότι τα προϊόντα μας συνεισφέρουν για έναν πιο πράσινο πλανήτη
Η αποστολή μας είναι να φωτίσουμε το κόσμο με καινοτόμες και βιώσιμες λύσεις φωτισμού σε όλες τις εφαρμογες. Ο σκοπός μας είναι να παρέχουμε στους πελάτες μας υψηλής ποιότητας προϊόντα LED που όχι θα βελτιώνουν τη ζωή τους, αλλά θα συνεισφέρουν επίσης στην εξοικονόμηση ενέργειας και στη φροντίδα του περιβάλλοντος. Μέσα από τη συνεχή καινοτομία και τη προσήλωση μας στην τελειότητα, προσπαθούμε να είμαστε η πρώτη επιλογή στη σκέψη των καταναλωτων.
Σαν ιδρυτής της Heleco, το όραμα μου είναι να οδηγήσω το τομέα του φωτισμού σε ένα πιο λαμπρό μέλλον. Οραματίζομαι έναν κόσμο που κάθε επαγγελματικός ή οικιακός χώρος, συνδυάζει το φωτισμό LED με έξυπνες τεχνολογίες διαχείρισης.
Η δέσμευση μας για βιωσιμότητα, καινοτομία και ικανοποίηση του πελάτη μας οδηγούν να θέσουμε το πήχη ακόμα ψηλότερα. Βασισμένοι σε μια κουλτούρα δημιουργικότητας και συνεργασίας, είμαι σίγουρος ότι η Heleco θα συνεχίσει να μεγαλώνει, να εμπνέει και να φωτίζει το περιβάλλον που ζούμε, στα χρόνια που έρχονται!
Με σεβασμό στο περιβάλλον
Καινοτόμες λύσεις
Επίκεντρο τον άνθρωπο
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required. It's content strategy gone awry right from the start. If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.