Πισω στη κορυφη
Share

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

 

1)       Πώς κάνω παραγγελία;

Δείτε αναλυτικά τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε προκειμένου να καταχωρηθεί επιτυχώς η παραγγελία σας στον παρακάτω σύνδεσμο:   ……….

 

2)       Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής;

Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι οι παρακάτω:

  • Αντικαταβολή . (Ισχύει για παραγγελίες  με παράδοση εντός Ελλάδος και μέχρι αξίας    300,00€. Η υπηρεσία έχει επιπλέον χρέωση 3,00€).
  • Κατάθεση στην τράπεζα
  • Με πιστωτική/χρεωστική κάρτα (και εξόφληση σε έως και 12 άτοκες δόσεις)
  • Πληρωμή στο κατάστημα.

Πληροφορίες για όλους τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής θα βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο: https://heleco.gr/τρόποι-πληρωμής/

 

3)       Στέλνετε παραγγελίες στο εξωτερικό;

Στέλνουμε παραγγελίες σε όλον τον κόσμο κατόπιν συνεννόησης. Καλέστε μας στο 213 038 7078.

 

4)       Γίνονται αλλαγές;

Σε περίπτωση που επιθυμείς να επιστρέψεις το προϊόν που έχεις αγοράσει, έχεις τη δυνατότητα να το κάνεις με 2 τρόπους εντός 20 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που το παρέλαβες. (Απαραίτητη προϋπόθεση το προϊόν να βρίσκεται στην κλειστή εμπορική του συσκευασία και να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς).


1| Παραδίδοντας το/τα στην αρχική κατάσταση και συσκευασία στα γραφεία μας προσκομίζοντας την απόδειξη αγοράς.


2| Αποστέλλοντας το/τα με δικά σου έξοδα, στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία, στα γραφεία μας εσωκλείνοντας την απόδειξη αγοράς. (Διεύθυνση αποστολής: Ομορφοκκλησιάς 36, Μαρούσι 151 22, Heleco). 

Για να ενημερωθείτε για την πολιτική της εταιρείας μας σχετικά με τις αλλαγές και επιστροφές προϊόντων πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο: https://heleco.gr/πολιτική-επιστροφων/

 

5)       Υπάρχει χρέωση για την επιστροφή;

Επιστρέψτε το προϊόν πολύ καλά συσκευασμένο προς αποφυγή φθοράς κατά την μεταφορά του με τους εξής τρόπους:

1|Παραδίδοντας το/τα στην αρχική κατάσταση και συσκευασία στα γραφεία μας προσκομίζοντας την απόδειξη αγοράς!
2| Αποστέλλοντας το/τα με δικά σου έξοδα, στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία, στα γραφεία μας εσωκλείνοντας την απόδειξη αγοράς. (Διεύθυνση απόστολής: Ομορφοκκλησιάς 36, Μαρούσι 151 22, Heleco)

Για τις επιστροφές/αλλαγές θα πρέπει να προηγηθεί οπωσδήποτε τηλεφωνική επικοινωνία με το κατάστημά μας στο τηλέφωνο: 213 038 7078. Σε περίπτωση που δεν προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία η αποστολή δε θα παραλαμβάνεται από εμάς και θα σας επιστρέφετε. 

Δείτε αναλυτικότερα την πολιτική μας για τις επιστροφές στον παρακάτω σύνδεσμο: https://heleco.gr/πολιτική-επιστροφών/

 

6)       Σε ποιο λογαριασμό μπορώ να κάνω κατάθεση;

 

EUROBANK
0026.0027.37.0201511652
GR55 0260 0270 0003 7020 1511 652

 

ΠΕΙΡΑΙΩΣ
5013-055544-835
GR36 0172 0130 0050 1305 5544 835 

 

ALPHA BANK
146002002010804
GR36 0140 1460 1460 0200 2010 804 

 

ΕΘΝΙΚΗ
710/400042-03
GR70 0110 7100 0000 7104 0004 203

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΤΣΙΜΠΛΗΣ Σ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

 

Στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με email στο info@heleco.gr, αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας σας ώστε να γίνει εύκολα και γρήγορα η ταυτοποίηση ή ενημερώστε μας τηλεφωνικά στο 213 038 7078. 

Με την λήψη του αντίγραφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής, δρομολογούμε την παραγγελία σας.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: – Ο αριθμός παραγγελίας (π.χ. #0123) ή το όνομά σας  πρέπει να αναφέρεται σαν αιτιολογία πληρωμής στην κατάθεση. 

 Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων ξεκινάει μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής. Τα τραπεζικά έξοδα καθώς και οι προμήθειες επιβαρύνουν αποκλειστικά και εξ ολοκλήρου τον πελάτη.

Σημείωση: Οι πελάτες που επιλέγουν ως τρόπο πληρωμής κατάθεση σε τράπεζα θα πρέπει να πραγματοποιήσουν την κατάθεση εντός 3 (τριών εργάσιμων) ημερών, ειδάλλως η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτομάτως από το σύστημά μας.

 

7)       Ξέχασα το password μου, τί πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση που έχετε κάνει λογαριασμό στη σελίδα μας και έχετε ξεχάσει το username ή το password σας πατήστε «ΧΑΣΑΤΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΣΑΣ»

ή τον παρακάτω σύνδεσμο:  https://heleco.gr/my-account/lost-password/

εισάγετε το e-mail που έχετε δηλώσει και πατήστε «Αλλαγή κωδικού πρόσβασης»

Ένα e-mail με έναν σύνδεσμο επιβεβαίωσης θα σταλεί στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

Εισάγετε τον νέο κωδικό που επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε και πατήστε  «Συνέχεια». Πλέον μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το νέο σας κωδικό για να συνδεθείτε.

 

8)       Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την πορεία της παραγγελίας μου;

Οποιαδήποτε στιγμή θελήσεις μπορείς να δεις το στάδιο που βρίσκεται η παραγγελία σου πραγματοποιώντας είσοδο στον λογαριασμό σου και επιλέγοντας “Οι παραγγελίες μου”

Εναλλακτικά, ρώτησέ μας για την εξέλιξη της παραγγελίας σου τηλεφωνικά, στο facebook ή μέσω email στο info@heleco.gr .

 

9)       Σε πόσο καιρό θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Ο χρόνος παράδοσης για όλα τα προϊόντα με την ένδειξη “Διαθέσιμο”  ο μέγιστος χρόνος παράδοσης είναι 5 (εργάσιμες) ημέρες.

 

10)       Πού μπορώ να απευθυνθώ σε περίπτωση που έχω οποιοδήποτε πρόβλημα/απορία σχετικά με την παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που θελήσετε οποιαδήποτε βοήθεια ή διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο (+30) 231 038 7078 από Δευτέρα έως Παρασκευή  09:30-17:03 ή συμπληρώστε τη Φόρμα Επικοινωνίας που θα βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο: https://heleco.gr/contact/

 

11)       Δέχεστε τηλεφωνικές παραγγελίες; 

Οι παραγγελίες σας μπορούν να γίνουν είτε online είτε τηλεφωνικά  καλώντας μας στο(+30) 213 038 7078 από Δευτέρα έως Παρασκευή  09:30-17:30. 

 

12)       Μπορώ να αλλάξω/τροποποιήσω/ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι, επικοινωνώντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Τηλεφωνικάστο 213 038 7078
    Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:30 έως τις 17:30 (αστική χρέωση)
  2. Μέσω e-mail στοinfo@heleco.gr

 

13)       Τι σημαίνουν οι διαθεσιμότητες προϊόντων;

H διαθεσιμότητα των προϊόντων εμφανίζεται στην σελίδα του προϊόντος.
Το προϊόν μπορεί να είναι:

  • Άμεσα διαθέσιμο / Διαθέσιμο : Διαθέσιμο για ηλεκτρονική αγορά. Η ακριβής ημερομηνία αναγράφεται στη σελίδα του προϊόντος.
  • Κατόπιν παραγγελίας : Δεν είναι διαθέσιμο στα καταστήματα μας, αλλά το αναζητούμε για σένα στο δίκτυο προμηθευτών μας. *Θα ενημερωθείς μέσω email εντός 5 εργάσιμων ημερών για την διαθεσιμότητά του από τον προμηθευτή, καθώς και για την εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής.

 

14)       Πώς θα ξέρω αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;

Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σου θα λάβεις επιβεβαιωτικό email με την σύνοψη της αγοράς σου καθώς και τον κωδικό της παραγγελίας.
Σε περίπτωση που δεν λάβεις το επιβεβαιωτικό email, πιθανότατα:

  • να μην έχεις ολοκληρώσει την παραγγελία σου
  •  να έχεις καταχωρήσει λανθασμένο το email
  • να έχει μεταφερθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία

 

15)       Πώς εξαργυρώνω τον κωδικό έκπτωσης που έχω;

Εισάγεις τον κωδικό στο πεδίο  «ΚΩΔΙΚΟΣ ΚΟΥΠΟΝΙΟΥ» στο 3ο βήμα της ολοκλήρωσης παραγγελίας και πατάς το κουμπί “Εφαρμογή Κουπονιού”.

H εξαργύρωση των κουπονιών γίνεται αποκλειστικά, με την καταχώρηση ηλεκτρονικής παραγγελίας.

Δεν βρήκατε αυτό που ψάχνετε;

213 038 7078 - (Δευτέρα - Παρασκευή) 9:30 έως 17:30