Πισω στη κορυφη
Share

Στο παρών κείμενο αναφέρονται οι διαδικασίες πολιτικής επιστροφών της Heleco. Με βάση την κατάσταση των προϊόντων. Οι περιπτώσεις είναι οι εξής:

  1. Επιστροφή Νέων & Πλήρως Συσκευασμένων Προϊόντων
  2. Dead on Arrival
  3. Λάθος Αποστολή

 

Στη HELECO θέλουμε κάθε πελάτης να είναι ευχαριστημένος με τα προϊόντα μας. Εάν παρ’ όλα αυτά για κάποιο λόγο υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία σας, μπορείτε να μας την επιστρέψετε καθώς προσπαθούμε για το υψηλότερο επίπεδο ικανοποίησης των πελατών μας.

 

  • Επιστροφή Νέων & Πλήρως Συσκευασμένων Προϊόντων

Για τις επιστροφές/αλλαγές θα πρέπει να προηγηθεί οπωσδήποτε επικοινωνία με τους εξής τρόπους:

  • στο τηλέφωνο: +30 213 038 7078
  • e-mail στο sales@heleco.gr
  • μέσω viber στο +30 698 286 9513 (μόνο μηνύματα).

 

Η επιστροφή μπορεί να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που έγινε η παραλαβή της παραγγελίας (δικαίωμα υπαναχώρησης). Για την πραγματοποίηση της επιστροφής απαραίτητο είναι:

  1. Να έχει συμπληρωθεί το ΕΝΤΥΠΟ ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΝΕΩΝ & ΠΛΗΡΩΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΕΝΩΝ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ.
  2. Το προϊόν να είναι σε άριστη κατάσταση στην αρχική του συσκευασία
  3. Να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής.
  4. Να μην έχει χρησιμοποιηθεί.

Η επιστροφή της παραγγελίας μπορεί να γίνει με 2 τρόπους:

  1. Επιστροφή των προϊόντων μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών

Το προϊόν θα πρέπει να είναι πολύ καλά συσκευασμένο προς αποφυγή φθοράς της  συσκευασίας και του προϊόντος κατά την μεταφορά του, οι αποστολές γίνονται με δική με ευθύνη του αποστολέα.

Στην περίπτωση που η επιστροφή γίνει με «Γενική Ταχυδρομική» με χρέωση παραλήπτη, η χρέωση θα είναι 3€ και το αντίστοιχο ποσό χρέωσης (3,00€) θα κρατηθεί από την αλλαγή ή την επιστροφή των χρημάτων.

Στην περίπτωση που χρησιμοποιηθεί οποιαδήποτε άλλη μεταφορική της επιλογής του πελάτη, θα επιβαρυνθεί εξ’ ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών.

Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

HELECO

Ομορφοκκλησιάς 36

Τ.Κ.: 151 22 Μαρούσι

ΤΗΛ.: +30 213 307078

  1. Επιστροφή των προϊόντων στα γραφεία μας

Μπορεί να γίνει επιστροφή του προϊόντος /τα στα γραφεία μας, προσκομίζοντας την απόδειξη αγοράς και αφού έχει προηγηθεί σχετική επικοινωνία μέσω email ή τηλεφώνου.

 

ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΕΞΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ:

  1. Αλλαγή με άλλο προϊόν ή προϊόντα.
  2. Να γίνει επιστροφή χρημάτων

 

  • Επιστροφή Dead on Arrival

Για τις επιστροφές/αλλαγές θα πρέπει να προηγηθεί οπωσδήποτε επικοινωνία με τους εξής τρόπους:

  • στο τηλέφωνο: +30 213 038 7078
  • e-mail στοsales@heleco.gr
  • μέσω viber στο +30 698 286 9513 (μόνο μηνύματα).

 

Η επιστροφή μπορεί να γίνει εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που έγινε η παραλαβή της παραγγελίας. Για την πραγματοποίηση της επιστροφής απαραίτητο είναι:

  1. Να έχετε συμπληρώσει το ΕΝΤΥΠΟ ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ DEAD ON ARRIVAL ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
  2. Να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής.
  3. Να είναι καλά συσκευασμένο

Η επιστροφή της παραγγελίας μπορεί να γίνει με 2 τρόπους:

  1. Επιστροφή των προϊόντων μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών

Το προϊόν θα πρέπει να είναι πολύ καλά συσκευασμένο, οι αποστολές γίνονται με δική με ευθύνη του αποστολέα.

Στην περίπτωση που η επιστροφή γίνει με «Γενική Ταχυδρομική» με χρέωση παραλήπτη, δεν υπάρχει χρέωση.

Στην περίπτωση που χρησιμοποιηθεί οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών της επιλογής του πελάτη, θα επιβαρυνθεί εξ’ ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών.

Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

HELECO

Ομορφοκκλησιάς 36

Τ.Κ.: 151 22 Μαρούσι

ΤΗΛ.: +30 213 307078

 

  • Επιστροφή Dead on Arrival

Για τις επιστροφές/αλλαγές θα πρέπει να προηγηθεί οπωσδήποτε επικοινωνία με τους εξής τρόπους:

  • στο τηλέφωνο: +30 213 038 7078
  • e-mail στοsales@heleco.gr
  • μέσω viber στο +30 698 286 9513 (μόνο μηνύματα).

 

Η επιστροφή μπορεί να γίνει εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που έγινε η παραλαβή της παραγγελίας. Για την πραγματοποίηση της επιστροφής απαραίτητο είναι:

  1. Να έχετε συμπληρώσει το ΕΝΤΥΠΟ ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ DEAD ON ARRIVAL ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
  2. Να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής.
  3. Να είναι καλά συσκευασμένο

Η επιστροφή της παραγγελίας μπορεί να γίνει με 2 τρόπους:

  1. Επιστροφή των προϊόντων μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών

Το προϊόν θα πρέπει να είναι πολύ καλά συσκευασμένο, οι αποστολές γίνονται με δική με ευθύνη του αποστολέα.

Στην περίπτωση που η επιστροφή γίνει με «Γενική Ταχυδρομική» με χρέωση παραλήπτη, δεν υπάρχει χρέωση.

Στην περίπτωση που χρησιμοποιηθεί οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών της επιλογής του πελάτη, θα επιβαρυνθεί εξ’ ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών.

Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

HELECO

Ομορφοκκλησιάς 36

Τ.Κ.: 151 22 Μαρούσι

ΤΗΛ.: +30 213 307078

 

Η επιστροφή της παραγγελίας μπορεί να γίνει με 2 τρόπους:

  1. Επιστροφή των προϊόντων μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών

Το προϊόν θα πρέπει να είναι πολύ καλά συσκευασμένο προς αποφυγή φθοράς της  συσκευασίας και του προϊόντος κατά την μεταφορά του, οι αποστολές γίνονται με δική με ευθύνη του αποστολέα.

Στην περίπτωση που η επιστροφή γίνει με «Γενική Ταχυδρομική» με χρέωση παραλήπτη, δεν υπάρχει χρέωση

Στην περίπτωση που χρησιμοποιηθεί οποιαδήποτε άλλη μεταφορική της επιλογής του πελάτη, θα επιβαρυνθεί εξ’ ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών.

Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

HELECO

Ομορφοκκλησιάς 36

Τ.Κ.: 151 22 Μαρούσι

ΤΗΛ.: +30 213 307078

  1. Επιστροφή των προϊόντων στα γραφεία μας

Μπορεί να γίνει επιστροφή του προϊόντος /τα στα γραφεία μας, προσκομίζοντας την απόδειξη αγοράς και αφού έχει προηγηθεί σχετική επικοινωνία μέσω email ή τηλεφώνου.

 

ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΕΞΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ:

  • Αλλαγή με το σωστό προϊόν ή προϊόντα.
  • Να γίνει επιστροφή χρημάτων

 

Χρόνος αλλαγών:

Θα αλλάξουμε το προϊόν που μας αποστείλατε, εφόσον πληροί τους παραπάνω όρους και προϋποθέσεις, το αργότερο μέσα σε 7 (επτά) εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή του από εμάς (αφορά σε παραγγελίες από την Ελλάδα).

Σας υπενθυμίζουμε ότι:

  • Η διαδικασία των επιστροφών συνήθως διαρκεί 1-6 εργάσιμες ημέρες από την στιγμή που παραλαμβάνουμε την επιστροφή στην εταιρία μας.
  • Οι επιστροφές θα υποβάλλονται σε επεξεργασία μόνο με την αρχική μέθοδο πληρωμής.
  • Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος.

 

Για περαιτέρω βοήθεια μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο sales@heleco.gr ή 213 038 7078.